Kokią Lietuvišką kosmetiką rinktis?

Pastabesnės grožio naujienų sekėjos parduotuvių lentynose jau greičiausiai pastebėjo naują lietuviškos kosmetikos prekės ženklą „Nida“. Šios kosmetikos išskirtinumas – sudėtyje esantis gintaras. Nuo seno buvo tikima, kad gintaras pasižymi ypatingomis odą puoselėjančiomis savybėmis – stiprina odos apsauginį barjerą, saugo ją nuo drėgmės praradimo bei išsausėjimo. Kosmetikoje naudojama gintaro rūgštis pripažinta kaip ypač veiksminga – veikia kaip antioksidantas, intensyviai drėkina.

Įkvėptas Lietuvos gamtos

Naują lietuviškos kosmetikos liniją „Nida“ sudaro net 25 skirtingi gaminiai, kurių pagrindas – natūralūs lietuviški ingredientai, apgalvoti ir suderinti taip, kad atitiktų mūsų šalies gyventojų odos poreikius šiomis klimato sąlygomis, kuriose gyvename. Naujos veido, kūno odos ir plaukų priežiūros priemonės pagamintos Lietuvoje, naudojant lietuviškus ingredientus ir natūralius ekstraktus – dilgėlių, miško bruknių, alavijų, agurkų, įvairių žolelių ekstraktus, hidrolizuotus kviečių baltymus, kviečių gemalų aliejų.

Kosmetikos priemones „Nida“ galima įsigyti tik lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Pigiausius kolekcijos produktus – 3 rūšių skystą muilą bei 3 rūšių dušo želę galima įsigyti už 1,89 euro, o brangiausią produktą – paakių kremą su hialurono rūgštimi – už 3,49 euro. Ateityje planuojama liniją papildyti naujais produktais, kurių pagrindas taip pat bus natūralus, o ingredientai išgaunami iš Lietuvos gamtos.

„Esame lietuviškas prekybos tinklas ir stengiamės, kad Lietuvoje pagamintų prekių pasirinkimas mūsų parduotuvėse būtų kuo platesnis – tiek maisto, tiek ir kituose skyriuose. Atliekame pirkėjų apklausas, stebime gyvenimo būdo pokyčius, tariamės su savo partneriais ir tiekėjais, klausiame savo pirkėjų, kokių naujovių jiems reikia, kaip keičiasi jų poreikiai ir stengiamės juos patenkinti. Todėl ir nusprendėme pristatyti lietuviškos kosmetikos priemones „Nida“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorė.

Pasak jos, lietuvės mėgsta Lietuvoje gaminamą kosmetiką – keletą metų iš eilės šių prekių pardavimai ir pasiūla mūsų asortimente išlieka stabili. „Nors mūsų prekybos tinkle siūloma kosmetika net iš 55 šalių, 14 proc. visos parduodamos kosmetikos – lietuviška. Lietuviai sugeba sukurti kokybiškus produktus už mažą kainą, paprastai gamina natūralesnius, lietuvaičių odai pritaikytus produktus, o tai mūsų pirkėjos vertina“, –  atskleidžia V. Drulienė.

Veido oda rūpinasi vis labiau

Paklausta, kokias kosmetikos vartojimo tendencijas pastebi, „Maximos“ Pirkimų departamento vadovė teigia, jog pagrindinė – lietuvės veido oda rūpinasi vis labiau.

Pardavimo duomenys rodo, jog vis dažniau perkami nebe tik veido prausikliai ar kremai, bet ir specialios priemonės veido valymui, drėkinimui, raudoniui ar pabėrimui mažinti ir kitos. Viena ryškesnių kelių pastarųjų metų naujovių – vietoj veido toniko arba makiažo valiklio, o gal kaip papildomą priemonę, moterys vis dažniau renkasi micelinį vandenį, kuris yra aktyviųjų mikrodalelių ir vandens mišinys. Jis ne tik pašalina makiažo likučius, atkemša poras ir šalina nešvarumus, bet ir drėkina odą.

„Micelinio vandens pardavimai šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo daugiau nei trečdaliu. Šis produktas išpopuliarėjo dar 2015 metais, o matydami, koks jis reikalingas mūsų pirkėjams, kasmet plečiame ir jo pasiūlą: 2015 m. asortimente turėjome tik 6 rūšis, o 2017 m. turime jau 31 rūšies skirtingų gamintojų micelinio vandens. Skaičiuojame, kad per šių metų pirmąjį pusmetį pardavėme daugiau nei 90 tūkstančių vienetų micelinio vandens pakuočių“, – sako V. Drulienė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.